A legtöbb nyugati céggel ellentétben a Tesla viszonylag aktív a kínai közösségi médiában, meg úgy általában az életben is. Külön akciókkal, az országra szabott autós funkciókkal készülnek az ázsiai ország lakóinak, olykor úgy, hogy arról nem is minden esetben tud a nagyfőnök Elon Musk.
Talán a legfrissebb akcióról sem tudott – reakciója legalábbis erre utal – , melyet a kínai leányvállalat a McDonald’s helyi képviseletével közösen álmodott meg. Maga az akció egy jópofa apróság: a közönséget igencsak megosztó Tesla Cybertruck mintájára készített kiskanalat adnak a McFlurry-fagyijuk egyik változatához, melyet szintén a Cybertruck külsejét idéző papírpohárban szolgálnak fel.
A hír szép lassan eljutott a kínai Weibo felületéről a Twitterre X-re, ahol természetesen találkozott vele a platform tulajdonosa is. Musk néhány röhögős emoji mellett hozzátette, álhírnek gondolja a látottakat, pedig nem ez a helyzet: a megjelent képek valóban a Tesla Weibo-oldaláról származnak.
😂😂
Fake news afaik
— Elon Musk (@elonmusk) September 6, 2023
Azt is tudni, hogy mindössze 50 ezer Tesla jár majd a fagyik mellé – pontosabban a vásárlók a kanálért fizetnek átszámítva kb. 1500 forintot, és ahhoz kapnak egy ajándék fagyit.