A Jordan-cipők téli modelljei sem fognak beleszürkülni a hétköznapokba, színekből bőven lesz választék. A Nike most megmutatott négy modellt, amelyekkel villantani lehet a téli szezonban.
A sportcipők rajongóinak egyik nagy kedvence a számos limitált újrakiadást megélt Air Jordan 1 High OG, amely most Vivid Royal Reimagined (fekete-kék), Sky J Mauve (lila-fehér) és Satin Bred (fekete-piros) verzióban lesz elérhető.
Az Air Jordan 2 Origins Fire Red geometrikus dizájnja eltér a megszokottól, piros szegélyekkel és zöld sarokbetéttel operál. Az utóbbi színvilág, nyilván véletlenül, a magyar nemzeti színeket idézi.
Az ezüst-fekete Air Jordan 8 igazi téli lépőnek néz ki, ugyanis az évszakra jellemző kosz, sár, latyak kevésbé fog nyomot hagyni rajta. Jobb választás lehet, mint a fehér változatok.
A kollekció legmenőbb változatát hagytuk a végére. Emlékeztek még a klasszikus, búzaszínű Nike bakancsokra? Az Air Jordan 13 Wheatben pontosan ez a szín és anyag köszön vissza, kicsit utalva arra, hogy ezek a bakancsok főleg téli használatra készültek.
Mióta 1985-ben Michael Jordan profi koslabdázóként pályára lépett Nike cipőkben, a Jordan márka az egyik legfelismerhetőbb és legikonikusabb névvé vált a cipők világában. Az eredeti Air Jordan 1-től a legújabb Air Jordan XXXIV-ig a Jordan-cipők több mint három évtizede részei a sneakerkultúrának. De vajon hány pár Jordant adtak el az évek során? Sajnos a Nike nem ad ki hivatalos értékesítési számokat, de szakértői becslések szerint az elmúlt 38 évben több mint 150 millió Air Jordan cipő talált gazdára.
A Jordan-brand 2019-ben több mint 3,1 milliárd dollár bevételt termelt a Nike számára. Ez mai árfolyamon 1 148 949 900 000, azaz szűk 1150 milliárd Ft.