Az RWD által tervezett, a Feadship üzemében készült, jelenleg csak Project 821 elnevezésű óriásjacht nem csak méreteit tekintve emelkedik ki az egyre szaporodó luxushajók tömegéből. Ez az első olyan konstrukció, amelybe a rendszereket működtető, a fedélzeti áramellátást biztosító elektromos energiát, valamint rövidebb utakhoz a hajtást nem gázolajból nyerik, hanem fenntartható módon előállított, zöld hidrogénből.
A megoldás kézenfekvő, hiszen így nem pöfög kipufogógázt a tengerbe a pökhendi luxust kifejező hatalmas hajó, a jólét nyoma csak áram és víz, amit a hidrogénnel üzemelő üzemanyagcellák állítanak elő. Ez pedig annyira új megközelítés, hogy a hajózás világában még szabvány sem volt a fejlesztés előtt, ami a hidrogén tárolását meghatározta volna.
Ezért a Feadship fejlesztő-kutató részlegének komplett új eszközöket, módszereket kellett kitalálnia, hogy a -253 Celsius fokon tárolt, négytonnányi folyékony hidrogént biztonságosan tudják a fedélzeten tárolni.
A hidrogén könnyű, egy köbméter nagyjából 70 kilogramm, míg ugyanennyi dízelüzemanyag 800 kilogrammot nyom, de még így is alacsonyabb az energiasűrűsége, ezért hatalmas, a gázolajos üzemanyagtartályoknál tízszer nagyobb, dupla falú, kriogén tartályok kellenek a tároláshoz.
Összesen 92 köbméter a tartályok kapacitása, amihez még tizenhat darab üzemanyagcella, inverterek kellenek, hogy az elektromos áram elérje a hétköznapi eszközök hálózatát. Az egész szerkezet miatt négy méterrel hosszabb a hajó, mint ha hagyományos dízel-elektromos hajtással üzemelne.
Döbbenetes méretek, de még így sem elég például az Atlanti-óceán átszeléséhez, ezért a rendszert leginkább az álló üzemmódra optimalizálták. A Yacht Environmental Transparency Index (YETI) szerint a jachtok energiafelhasználásának 70-78 százaléka akkor történik, amikor épp valahol áll a hajó, és úgymond luxushotelként működik.
Ilyenkor a legnagyobb az igény hűtésre-fűtésre, az alrendszerek működtetésére. Ennek kibocsátását váltják ki a hidrogénnel, a hosszú utakra pedig beröffentik a két dízeles áramfejlesztőt, amelyeket azért nem sima gázolajjal, hanem HVO (a Hydrotreated Vegetable Oil angol rövidítése – jelentése hidrogénezett növényi olaj) felhasználásával működtetnek.
Ha pedig tényleg csendben, még generátorok nélkül kell üzemelni, akkor a fedélzeten található 543 kWh-s akkumulátorcsomagból jönnek az elektronok, amivel egy hétig is elvan a hajó álló helyzetben. Mindezek mellett a Project 821 a letaglózó luxus úszó szobra. Az irányítás szintje, a hajóhíd 37 méterre van a vízszinttől, a teljes hossz pedig 118 méter.
A beltereket családi használatra tervezték. A tulajdonosi fedélzet lényegében egy apartman, két hálószobával, két fürdőszobával és öltözővel, edzőteremmel, kamrával, két dolgozószobával, egy-egy kandallóval és egy nappalival. A nyitott fedélzeten teljesen körbejárható a hajó, árnyékos pihenőhelyek és jakuzzi is várja azt a milliárdos tulajdonost, aki (legalábbis papíron) a fenntarthatóság zászlaja alatt akar hajózni.