Hamarosan új csomagolásban találkozhatunk a boltok polcain a Pepsi üdítőivel, ezt maga a márka jelentette be hivatalos közleményben. Megváltozik ugyanis a logó, mégpedig olyan irányba, ami régen is jellemző volt a márkára: a Pepsi név visszatér a piros-fehér-kék körbe. Mauro Porcini a PepsiCo fő dizájnere szerint belátták, hogy az emberek fejében még mindig ez a kép él a márkáról, pedig már 1998 óta a körön kívül szerepel az ötbetűs szócska.
“Ahelyett, hogy elutasítanánk, úgy döntöttünk, hogy magunkba foglaljuk” – nyilatkozta a szakember a CNN-nek a feliratról.
Az új logó leginkább az 1987 és 1997 között használt verziót juttathatja az ember eszébe, modernizált formában. A fekete betűk viszont az 1950-1986 közötti korszak örökségének tekinthetők. A külső változások először Észak-Amerikát érik el még idén ősszel, 2024-ben pedig a világ többi részén is lecserélődnek a Pepsik.
while I actually do like the new Pepsi logo, I’m partial to the one I grew up with in the 80s… and the original one is like, wtf maybe by Yoshitaka Amano pic.twitter.com/7SZ1CAOiq0
— Shane Bettenhausen (@ShaneWatch) March 28, 2023
Az emblémaváltással egy időben a Pepsi az üdítőjük receptjén is változtatni fog. Az új logó fő üzenete is a zéró lesz: a cukormentes kólareceptjük is változni fog, mely magával vonhat némi ízváltozást is, viszont még jelentősebb módon nyúlnak bele a hagyományos kóla receptúrájába:
cukrot fog tartalmazni.