Az osztrák energiaitalokat gyártó cég új cukormentes ízt dobott piacara, amely a Zero nevet kapta és az eddig , és a korábban fekete dobozban árult Red Bull Sugarfree váltja. A vállalat úgy fogalmazott az új ízzel kapcsolatban, hogy “kellemes savanykás hatása mellett az ananász és a vanília ízvilágának keveredik”.
A márka az új energiaital bevezetésével párhuzamosan egy közösségi kampányt is elindít február elsejétől. A 30 napos Red Bull Zero Excuse Challenge a sport és az aktív életmód szerelmeseit, valamint a rendszeres mozgásra vágyókat invitálja naponta érkező apróbb kihívásokra.
Akik csatlakoznak a kezdeményezéshez, a regisztrációt követően 24 óránként kapnak teljesítendő sportgyakorlatokat, vagy akár lazább, humorosabb feladatokat, ezzel biztosítva az egész hónapon át tartó vitalitást.
Az új ital 250 ml-es, matt-világoskék színű, rombusz dizájnnal ellátott dobozban érkezik a boltokba, de van néhány nagyon fontos dolog, amit mindenképp tudnod kell, ha ilyen italokat fogyasztasz.
Ha energiára van szükséged, érdemesebb természetes forrásokat (például kiegyensúlyozott étrend, elegendő alvás és rendszeres mozgás) választani hosszú távú megoldásként.