
A Eufória és az Imádlak utálni sztárja legújabb együttműködését a Baskin-Robbins fagyilánccal kötötte, és ez talán a legédesebb üzleti húzása eddig. A kampány középpontjában a „Sydney’s Signature Scoop” nevű nyári csoda áll: szivárványos sorbet, csokival bevont tölcsérben, színes cukorszórással és gumicukor-macikkal.
De ha mindez nem lenne elég, érkezik hamarosan a „Sydney’s Signature Fizz” is, egy szivárványos, hűsítő ital, amitől garantáltan nyár költözik az ember szájába.
“A Baskin-Robbins gyerekkorom óta része az életemnek – rengeteg jó emlék kötődik hozzá, és még ma is gyakran betérek egy gombócra” – mesélte Sweeney a kampányindító közleményben. “A szivárványos sorbet mindig is a kedvencem volt, szóval nagy dolog, hogy most főszerepet kapok benne”.
A jégkrémes együttműködés csak a hab a tortán a színésznő impozáns partnerségi listáján. Korábban dolgozott többek között az Armani, Miu Miu, Guess, Bai Drinks, Savage X Fenty, Dickies, Kérastase és a Ford márkákkal is – utóbbival még egy saját Mustang GT projektje is volt. És persze ne feledkezzünk meg a hírhedt fürdővizes szappanról sem, amelyről itt, a First Classon is írtunk korábban.
A fagyis kampányhoz reklámfilm is készült:
Ha pedig valaki megkérdezné, mi Sydney Sweeney sikerének titkos hozzávalója, már tudjuk: egy csipet csillogás, egy kanál nosztalgia, és egy jó nagy adag szivárványos fagyi.