A Venus Aerospace egy hiperszonikus repülőgépet álmodott meg, amely körülbelül egy tucat utassal mutatná meg, milyen az igazi sebesség a levegőben. A tervek szerint a konstrukció a hangsebesség kilencszeresével, Mach 9 sebességgel haladhat majd. A Stargazer, amely 45 méter hosszú és 30,4 méter széles, a houstoni székhelyű vállalat szerint két világváros között fog közlekedni 11 000 km/órás sebességgel repülve, 50 kilométeres magasságban.
Ezzel messze túlszárnyalná az eddigi csúcstartót, a legendás Concorde repülőt, ami elérte a Mach 2-t, vagyis a hangsebesség kétszeresét, nagyjából 2200 km/órát.
Ezeket az elképesztő célokat a NASA által már működésre bírt forgó detonációs rakétamotorral tervezik elérni. A még kísérleti fázisban lévő hajtóműnél a tolóerőt egy szuperszonikus égési folyamat, a detonáció adja.
Japán 2021-ben az űrben is tesztelt ilyen megoldást, tehát az elképzelésnek vannak valós alapjai. A gép hagyományos sugárhajtóművekkel szállna fel, majd amikor elérte az utazómagasságot, vagyis az űr szélét ,akkor kapcsolnának be a rakéták.
A cég 2020 óta dolgozik a hiperszonikus repülőgép koncepcióján, és 33 millió dollárt gyűjtött a repülőgép megépítéséhez. Lassan pedig jön a puding próbája: az első hiperszonikus repülési teszteket egy 6 méter hosszú, emberi legénység nélküli drónnal fogják végrehajtani, amely a cég reményei szerint eléri a Mach 5 sebességet. Ezt követően megépítik a Stargazer prototípusát, bár egyelőre nem közöltek időpontot.
Csodás terveket vázolt fel a Venus Aerospace, de nem szabad elfelejteni, hogy ilyen magasságba hasonló technikával eljutni már több cég is próbálkozott. Közülük a legismertebb a Virgin Galactic, amely már 2004-ben elérte a Mach 3-as sebességet a SpaceShipOne prototípussal, de ezt a határt azóta sem sikerült áttörniük, és a rendszeres űrjáratok sem valósultak meg a fejlesztések szűk két évtizede alatt.