
Az utóbbi évek egyik legfelkapottabb fiatal színésznője, Sydney Sweeney ezúttal az American Eagle őszi farmerkollekciójának arca lett – és úgy tűnik, a divatvilág éppúgy rajong érte, mint Hollywood.
Az „Eufória” és a „Fehér Lótusz” sztárja nemcsak modellt állt az új kollekcióhoz, de egy limitált kiadású farmerdzsekit is tervezett, amelyet saját, forgatásokon viselt stílusa ihletett. A kampányt a színésznő stylistja, Molly Dickson álmodta meg. A fotókon feltűnik Sweeney német juhászkutyája, Sully is.
A kollekció egyik legkülönlegesebb darabja a „Sydney Jean”, amely nemcsak dizájnjával (pillangómotívum a hátsó zseben) hívja fel magára a figyelmet, hanem jótékonysági célja is van: az ebből befolyt bevétel 100%-át a Crisis Text Line nevű segélyszervezet kapja, amely mentálhigiénés támogatást nyújt.
Az American Eagle sem aprózza el a kampányt: Las Vegasban a Sphere gömbön is megjelenik Sweeney, emellett állítólag Snapchaten keresztül is kommunikál majd rajongóival.
Ez a kampány újabb bizonyítéka annak, hogy Sweeney ma már nemcsak színésznőként, hanem divatikonként is komolyan vehető. Már most számos világmárka arca sőt, érkezik saját fehérneműmárkája is, amit nem más, mint Jeff Bezos támogat.
Hollywoodban egyre több a pletyka arról, hogy Sweeney lehet a következő Bond-lány a készülő 007-es filmben. Ha ez valóban megtörténik, a világ leghíresebb titkos ügynöke (akiről még nem tudni, hogy ki lesz) méltó társra találhat.
Az American Eagle őszi kollekciója – beleértve a Sweeney által tervezett darabokat is – augusztusban kerül az üzletekbe.