Style Erdős Norbert 2025. 08. 28.

Irina Shayk új fehérneműreklámja felkavarja az állóvizet

Irina Shayk ismét bebizonyította, miért a világ egyik legkeresettebb szupermodellje: ezúttal a neves francia fehérneműmárka, az Etam legújabb kampányának főszereplője.

A kampány a „J’Etam” nevet viseli, amely egy szójáték a márka neve és a francia „Je t’aime” (szeretlek) kifejezés között. A kollekció a szerelem minden formáját ünnepli: a romantikustól kezdve a barátin és családin át egészen önmagunk szeretetéig.

A New York-i fotós, Brianna Capozzi készítette a természetes fényekkel megvilágított, letisztult képeket, amelyeken Shayk csipkés fehérneműszettben és más, a kollekcióhoz tartozó darabokban tündököl. A teljes kollekciót szeptember 30-án, egy élő show keretében mutatják be, amelyet a “J’Etam” művészeti vezetője, Oliver Leone irányít.

Galéria

5 fotó megtekintése

Irina Shayk számára nem újdonság a reflektorfény: a Maxim – és számos más divatmagazin – címlaplánya és a Hot 100-as lista többszörös szereplője az elmúlt időszakban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Helmut Lang, Marc Jacobs, Sport & Rich vagy a Dolce & Gabbana. Nemrég pedig a Vogue Brasil 50. születésnapját ünneplő kiadás borítóján is szerepelt.

Az orosz származású szupermodell 1986-ban született a Baskír Köztársaságban. Nemzetközi karrierje akkor indult be, amikor 2007-ben beválogatták a Sports Illustrated modelljei közzé, majd 2011-ben ő lett a magazin címlaplánya, elsőként az orosz modellek közül. Pályája mellett magánélete is gyakran került reflektorfénybe, többek között Cristiano Ronaldóval és Bradley Cooperrel való kapcsolata miatt.

Kép(ek) forrása: Etam