Az iPhone-termékeket émelyítő luxussal feldobó Caviar újra lecsapott. Még egy hónap sem telt el azóta, hogy az Apple leleplezte az érdekes Vision Pro VR-szemüveget, és a Caviar máris előállt a maga testre szabott változatával, amelyet természetesen gazdagon megszórtak arannyal.
A cég ismert a szinte abszurdan hivalkodó iPhone-változatokról, amelyeket ékkövekkel, ritka anyagokkal és harsány, paródiába illő dekorációval láttak el. A kezelést a virtuális valóságot látótérbe hozó, modern VR-szemüveg sem úszta meg. A CVR Edition nevű, a Caviar által testre szabott termék ugyanezt a képletet követi; bár ezúttal gyémántok és drágakövek helyett csak arannyal és minőségi bőrrel van körítve.
A kialakítást a cég közleménye szerint a Gucci símaszkjai ihlették. A vállalat szerint a luxus csúcsát képviselő átalakított verzió 18 karátos aranyból készült, melynek tömege eléri az 1,8 kilogrammot, ami hozzáadódik az eszköz nagyjából 0,5 kilogrammos tömegéhez.
A pántot pedig a Rolls-Royce számára bőrt szállító Connollytől rendelték meg. Lehajtható fedelét azért alkották meg, hogy elrejtse a Vision Pro megosztó Eyesight funkcióját, ami látni engedi a használó tekintetét.
“A közönség reakciójából ítélve nem mindenki értékeli, ha a szemei láthatóak egy ilyen szemüvegben” – magyarázza a vállalat. “A Caviar változatával megőrizheti magánéletét, ha szeretné. A választás az Öné.”
A Caviar szerint a tervezett megjelenési dátum 2024 ősze, ekkor csupán 24 darabot dobnak majd piacra az aranyozott verzióból, 13,7 millió forintnak megfelelő áron.