Steve Jobs szónoklatai és telefonbemutatói ikonikussá váltak: a szemüvegben és garbóban kiálló zseni képe egyet jelentett azzal, hogy az Apple megint valami nagy durranással rukkolt elő.
Erre a hullámra ült fel az írek legismertebb botrányhőse, az UFC egyik nagy csillaga, Conor McGregor. A sportoló egy halom pénzt keresett már mind sportkarrierjében, mind saját whiskymárkájával. Megtehetné, hogy egész életében nem dolgozik már többet, de hébe-hóba még visszatér a UFC-be megmérkőzni valakivel, a hírek szerint mostanság is erre készül a 34 éves férfi.
Emellett azért van ideje arra, hogy Steve Jobsnak öltözzön, és így mutassa be a nagyközönségnek italmárkája újdonságát egy almás ír whiskyt, pusztán a gyümölcs, mint közös pont miatt. Mindezt úgy tette McGregor, ahogy annak idején Jobs is, de jobb az egészet egyben látni:
A videóban McGregor arról beszél, hogy whiskyje, melyet négy évig érleltek fahordókban, maga a folyékony arany. “Az ital nemcsak az ír whiskyipart változtatta meg, hanem azt is, ahogyan whiskyt iszunk” – fogalmazott.
A 35 százalékos alkoholtartalmú italban a roppanós és lédús ír alma jegyei fedezhetőek fel, melyet természetesen gondos odafigyeléssel készítettek. McGregor szerint az ital kiváló kísérője esküvőknek, temetéseknek és bunyóknak is. Egy 0,75 literes palack átszámítva kereken tízezer forintba kerül belőle, de kapható egy literes, illetve fél decis kiszerelés is.
McGregor egyébként nem először nyúl formabontó reklámozási módszerekhez italmárkája kapcsán. Tavaly ősszel profi partiembert keresett maga mellé, akinek feladata a kőkemény bulizás volt, összekötve némi marketingtevékenységgel.