Az utolsó nagy változtatás a McDonald’s háza táján 2021-ben volt – legalábbis az Egyesült Államokban -, amikor a “sajtos negyedfontos” burger (itthon sajtos McRoyal) fagyasztott húspogácsáját friss marhahúsra cserélték. Hatalmas és kockázatos lépés volt ez, de a számításaik bejöttek, és még többet adnak el ebből a burgerből, mint korábban.
Nemrég pedig a vállalat bejelentette, hogy az eladások további növelése érdekében ismét újítanak, méghozzá klasszikus burgereiken. Chad Schafer, a McDonald’s vezető igazgatója, aki mellesleg profi szakács, azt nyilatkozta, hogy az alábbi néhány változtatástól finomabbak lesznek hamburgereik, mint valaha.
Egy 2019-es statisztika szerint a McDonald’s évente átlagosan 2,5 milliárd hamburgert ad el. Ez másodpercenként 75 eladott burgernek felel meg, ami naponta 6,5 millió!
Ezek a változtatások első körben a Big Macet, a sajtburgert, a dupla sajtburgert és a sima hamburgert érintik. Már el is kezdték tesztelni a módosításokat a nagyobb városokban, az Egyesült Államokban egyelőre csak Los Angelesben, Seattleben, Phoenixben és Las Vegasban vezették be az újítást. 2024 végére viszont már világszerte ezt a rendszert akarják felállítani.
A jövőben a cég nem az újdonságokra helyezi a hangsúlyt, hanem a klasszikus kedvenceket teszi finomabbá.