Life Kovács Miklós 2023. 07. 04.

Arannyal bolondították meg az Apple újdonságát

Használhatatlanul nehéz, de legalább valódi 18 karátos aranyborítást kapott a Caviar által megbolondított Apple Vision Pro VR-szemüveg.

Az iPhone-termékeket émelyítő luxussal feldobó Caviar újra lecsapott. Még egy hónap sem telt el azóta, hogy az Apple leleplezte az érdekes Vision Pro VR-szemüveget, és a Caviar máris előállt a maga testre szabott változatával, amelyet természetesen gazdagon megszórtak arannyal.

Arannyal bolondították az Apple újdonságát

A cég ismert a szinte abszurdan hivalkodó iPhone-változatokról, amelyeket ékkövekkel, ritka anyagokkal és harsány, paródiába illő dekorációval láttak el. A kezelést a virtuális valóságot látótérbe hozó, modern VR-szemüveg sem úszta meg. A CVR Edition nevű, a Caviar által testre szabott termék ugyanezt a képletet követi; bár ezúttal gyémántok és drágakövek helyett csak arannyal és minőségi bőrrel van körítve.

Arannyal bolondították az Apple újdonságát

A kialakítást a cég közleménye szerint a Gucci símaszkjai ihlették. A vállalat szerint a luxus csúcsát képviselő átalakított verzió 18 karátos aranyból készült, melynek tömege eléri az 1,8 kilogrammot, ami hozzáadódik az eszköz nagyjából 0,5 kilogrammos tömegéhez.

A pántot pedig a Rolls-Royce számára bőrt szállító Connollytől rendelték meg. Lehajtható fedelét azért alkották meg, hogy elrejtse a Vision Pro megosztó Eyesight funkcióját, ami látni engedi a használó tekintetét.

Arannyal bolondították az Apple újdonságát

“A közönség reakciójából ítélve nem mindenki értékeli, ha a szemei láthatóak egy ilyen szemüvegben” – magyarázza a vállalat. “A Caviar változatával megőrizheti magánéletét, ha szeretné. A választás az Öné.”

A Caviar szerint a tervezett megjelenési dátum 2024 ősze, ekkor csupán 24 darabot dobnak majd piacra az aranyozott verzióból, 13,7 millió forintnak megfelelő áron.

Forrás: Luxury Launches
Kép(ek) forrása: Caviar