A TikTok teljes mértékben a videókra épülő közösségi oldalként ért el eddig gigantikus sikereket, de most új területet szeretnének meghódítani. A szöveges üzenetek terén egyeduralkodó Twitter változásai felrázták a piacot, és ebben meglátták a lehetőséget a TikTok vezetőségében, jönnek a szöveges üzenetek a platformra – jelentette be hétfőn a techcég a Guardian tudósítása szerint.
Az indoklás szerint a döntés mögött nincs semmilyen Twitter szál, csupán a megváltozott felhasználói szokásokra reagálnak. A tervek szerint a bejegyzések legfeljebb 1000 szóból állhatnak majd, és a háttér színével, valamint matricák hozzáadásával lehet testre szabni őket.
Miért mozgolódnak a közösségi oldalak?
A Twitter pénzügyileg szenved, júliusi bejelentésük alapján ötven százalékkal estek a hirdetési bevételek. A rivális technológiai cégek a Musk felvásárlása óta kialakult kaotikus helyzetet, felfordulást lehetőségként használták ki arra, hogy a Twitter felhasználói bázisának egy részét magukhoz vonzzák, és rivális platformokat indítsanak.