Az eset azután történt, hogy a csapat legyőzte az isztambuli Galatasarayt, és a csoport második helyezettjeként jutott tovább a Bayern München mögött. 13 év óta ez az első alkalom, hogy a csapat bejutott ebbe a szakaszba.
A Telia Parken Stadion digitális kijelzőjén egy üzenet jelent meg, amely azt hirdette, hogy a mérkőzésen megjelent minden szurkoló ingyensört kaphat.
A futballklub szoros kapcsolatot ápol a Carlsberggel, amely 1999 óta az FCK szponzora, jelenleg pedig 2026-ig szóló szerződéssel rendelkezik. A csapat egyszer még egy hatalmas Carlsberg-palackot is behúzott a stadionba, amikor egy lelátót neveztek el a sörgyártóról.
Ha minden jelen lévő szurkoló kihasználta volna a lehetőséget, akkor összesen 34 726 sört adtak volna ki.
A csapat már korábban is megvillantotta nagylelkűségét a sörök terén, a Sevilla szurkolóinak a stadionjukban biztosították az italt, mivel 3000 kilométert utaztak oda-vissza, hogy kedvencüket idegenben nézhessék meg.
Pénzügyileg nem vágja földhöz a csapatot a döntés, és ebben a Bajnokok Ligájából származó bevételeinek is szerepe van. A klub csak a selejtezőért 15,6 millió eurót kapott, a csoportkörben nyújtott teljesítményük – két győzelem és két döntetlen – pedig további 8 millió euróval növelte a bevételüket. A legjobb 16 közé jutásukkal további 10 millió eurót kapnak, amiből már tényleg telik bő 30 ezer korsó sör kifizetésére.