A leggazdagabb emberek is betérnek néha a gyorséttermekbe, mert egy éjszakai buli után nincs jobb a zsírban és szénhidrátban úszó bűnös élvezetnél. Ezt üzeni a FP7McCann ügynökség által megálmodott reklámkampány, amit a dubaji McDonald’s számára hoztak össze.
Az After-Dinner-Dinner ráadásul nemcsak pár látványos plakátból áll, hanem fricska is a 20 tételes degusztációs menüt kínáló, legdrágább fine dining helyeknek. A kampány során ugyanis ingyen adják a csirkeburgert, sajtburgert, combo-menüt azoknak az éjjel betérő vendégeknek, akik fel tudnak mutatni egy aznap estéről szóló fizetési blokkot legalább 60 ezer forintnak megfelelő értékben.
Tehát azokat akarják jóllakatni, akik éhen maradtak a legmenőbb éttermek falatnyi alkotásai után. “Én is mindig bemegyek a McDonald’sba egy-egy esemény vagy étterem után, mert ott garantáltan jó kaját kapok és jól érzem magam” – nyilatkozta Federico Fanti, a FP7McCann kreatívigazgatója.
“Amikor a csapatommal rájöttünk, hogy mindenki ugyanezt csinálja, akkor egy megvalósítható ötletet láttunk benne. Az pedig, hogy a fine dining éttermi számlával vehetünk részt a kampányban, egy szellemes és mókás módja a promóciónak”– tette hozzá Fanti.
Ha sikeres lesz a kampány, és elég kiábrándult, éhes gazdag ember tér be a gyorsétterembe, akkor az akciót bővíteni fogják, és más országokban is bevezetik.