Olyan akcióval rukkolt elő a világ egyik leismertebb pizzérialánca, amilyenre még nem volt példa. A TikTok-generáció magasba emelheti az öklét, ugyanis a Pizza Hut most ingyenpizzát ad, ha valaki feltölt egy videót, és teljesíti a feltételeket. Sajnos az akció egyelőre csak az Egyesült Arab Emírségekben érhető el.
Először is vásárolni, vagy rendelni kell egy My Box-menüt, aztán készíteni egy TikTok-videót, amelyben a vásárló a menüjével együtt szerepel. A videóban bármilyen TikTok-trendet fel lehet dolgozni, a lényeg, hogy láthatóan jól érezze magát az ember.
Ha elkészült a videó, meg jell jelölni a Pizza Hut helyi profilját a leírásban, és hozzáadni a #YourTermsYourConditions hashtaget, emellett követni kell az étteremlánc helyi TikTok-csatornáját. Innentől kezdve már csak várni kell a privát üzenetet. Ha szerencséje van az embernek, a pizzéria csapata látja a videót, és küldenek egy egyedi promóciós kódot. Ezt a kódot a weboldalon, az appban vagy az étteremben lehet beváltani egy ajándék My Box-menüre.
Ahmed Sabri, a Pizza Hut marketingvezetője szerint a közösségi médiás jelenlét gyakorlatilag valuta lett a mai világban. Eddig csak azok férhettek hozzá, akiknek nagy követőtáboruk volt.
Ezzel a promócióval azonban mindenki számára megnyitjuk ezt a lehetőséget. Nem számít, ki vagy, mivel foglalkozol, vagy hány követőd van.
Persze ne legyenek illúzióink, ez nem valami önzetlen jótékonykodás a Pizza Hut részéről. Ingyenreklámot és még több követőt akarnak a csatornájukra. Ráadásul először meg kell venni egy menüt, hogy az ember részt vehessen a játékban.
Az ötlet egyébként zseniális, a marketingcsapatnak nagy piros pont, reméljük, más régiók is átveszik az ötletet, és Magyarországra is eljut a dolog.
Néhány hónapja egy benzinkúton adtak kedvezményt a tankolás árából, ha valaki táncolva lépett be a kút shopjába.