A botránytermékek korát éljük, átlagos iparosmunkával, jó minőséggel már lehetetlen áttörni az médiazaj alkotta falat. Rájöttek erre a nagy márkák is, és ezért egy-egy termék bevezetése mellé odadobnak valami ordas nagy blődlit, amitől reményeik szerint megállnak az állandóan gördülő hírfolyamok, és kattintásra, olvasásra bírhatják a mezei fogyasztót.
Csak ezért fejlesztett saját parfümöt a csirkefalatjairól ismert globális gyorsétteremlánc, a KFC.
A No. 11 Eau de BBQ, mint a neve is mutatja, a BBQ-sütés illatjeleit viseli magán, de a pozitív fajtából – tehát nem a gyújtófolyadék és a korom, hanem inkább az illatos füstölőfa és a grillezett hús ihlette meg az alkotókat.
A parfüm alapját zöldfűszerek és titkos ízesítők alkotják – itt kapcsolódik maga a termék, az Ultimate BBQ burger, amelyben szintén megjelennek ezek a jegyek. Az új illatról Phoebe Syms, a KFC UK & Ireland márkaigazgatója elmondta: “A No. 11 Eau de BBQ a vadonatúj Ultimate BBQ burgerünk ínycsiklandó illatát ragadja meg, ami lehetővé teszi, hogy minden egyes fújás étvágygerjesztő legyen. Ez az igazi, megrögzött KFC- és BBQ-rajongóknak szól, mert ki mondta, hogy egy illattól ne nyalhatnád meg mind a tíz ujjadat?”
Az új hamburger receptje természetesen csirkéből, ropogós hagymából és barbecue-szószból tevődik össze, briós stílusú zsemlével körítve. A KFC a 11 fontért (5000 forintért) kapható parfüm teljes bevételét a cég saját alapítványa kapja, amely fiatalokat segítő szervezeteket támogat országszerte.
Az Eau D’uardo parfümöt a spanyol KFC marketingcsapata alkotta meg. A stílusosan, rántott csirkecombról mintázott üvegben árult aromához felhasználták a cég 11 összetevőből álló receptjének fűszereit, alkotóelemeit, de a hagyományosabb muskátlis, bergamottos, mandarinos, rózsaborsos jegyek is megtalálhatóak benne. Ezt 2023-ban, karácsony környékén osztogatták a menük mellé, limitált, 25 ezer darabos szériában.