
Mostanság kissé az lehet az ember érzése, hogy a Louis Vuitton komolyan rákapcsolt, ami a reklámozást illeti. Itt most nem közvetlen hirdetésekre gondolunk (bár abból is van nekik a Forma-1-ben), hanem az olyan projektekre, mint a saját fagyizó nyitása, vagy éppen a Real Madriddal kötött együttműködés. Azaz az olyan megjelenések, amelyek a szokásostól eltérő módon hirdetik a Louis Vuittont.
Mindent leköröz azonban az, amit a márka Sanghajban csinált. A kínai metropolisz ugyanis mostantól egy Louis Vuitton-luxushajónak is otthont ad. A nemes egyszerűséggel The Louis névre hallgató létesítmény természetesen nem mozdul a helyéről, hisz egy épületről van szó, de nagyon jól imitál egy olyan tengerjárót, melynek tulajdonosai szerelmesek a márkába.
A The Louis belső terében is minden a francia luxusmárkáról szól. Van itt természetesen butik, de kiállításokat is megnézhetnek a betérők a márka történetéről, sőt, egy helyen még azt is figyelemmel lehet követni, hogyan tesztelik a termékek tartósságát. A fizetőképes látogatók többsége azonban minden bizonnyal az étterembe tér be, ahol kiemelkedő gasztroélmény várja őket. A fogásokat a vendégek immár a Louis Vuitton saját étkészletéből is fogyaszthatják.
Nézd meg a sanghaji Louis Vuitton-hajót részletesen a galériánkban, mely a képre kattintva nyílik!