“Szabadság, élvezet, kísérletezés, játék: a Diesel kiáll az emberi jognak tekintett demokráciáért, a választás lehetőségéért és a szexpozitivitásért” – ez a tételmondat lebegett a szemek előtt az olasz márkánál, amikor összeállították a 2023/2024-es őszi-téli kollekciót, illetve megtervezték a divatbemutató menetét.
A Diesel ennek megfelelően egyáltalán nem volt visszafogott, amikor a milánói divathét keretein belül szerdán bemutatták, mivel is rukkolnak elő. Maguk a ruhák igencsak merészek lettek: a márka ikonikus alapanyagának számító farmert merészen átalakították és kombinálták olyan anyagokkal, melyek kevesebbet takarnak viselőjéből, a férfiaknál és nőknél egyaránt.
Ez a szemlélet Glenn Martens kreatív igazgatónak köszönhető, aki a kollekció darabjait sűrűbbnek, koncentráltabbnak, felnőttesebbnek, vidámabbnak, erősebbnek és játékosabbnak nevezte. “Négy alappillére van a Dieselnek: a farmer, a használhatóság, a pop és a kézművesség. Mi mindegyikkel kísérleteztünk” – olvasható a márka weboldalán.
Az egészet sikerült megkoronázniuk egy óvszerheggyel, mely gyakorlatilag egyetlen képes beszámolóból sem tudott kimaradni méretei miatt: 200 ezer piros óvszeres doboz előtt járkáltak fel és alá a modellek. Ennek apropója nem csak a korábban említett szexpozitivitás hangsúlyozása, hanem az is, hogy a Diesel megegyezett a Durexszel, melynek keretein belül a márka boltjaiban világszerte 300 ezer különkiadású Diesel x Durex kondomot osztanak szét tavasszal.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Képek: Getty Images