Egy nagy stadionkoncert előadótól függetlenül óriási élmény lehet egy embernek. A fellépők több ezer, lelátón és a küzdőtéren bulizó embert szórakoztatnak nemcsak zenei élményekkel, de vizuálisan is, látványos show-elemekkel készülnek a turnékra. Így van ez Beyoncé esetében is, aki hét év kihagyás után jelenleg a Renaissance nevű turnéjának közepén jár.
Nem meglepő, hogy az érdeklődés óriási, a jegyek gyorsan fogytak az egyes állomásokra. Ezt látva húztak egy merészet a szervezők:
Az ilyen, “csak hallgatás” kiegészítéssel ellátott jegyek először a New Jersey-i állomásnál tűntek fel, ahol 157 dolláros (56 ezer forintos) áron kínálták a kissé hiányos arénakoncert-élményt. Habár jóval olcsóbbak ezek a jegyek a hagyományos daraboknál, illetve jól láthatóan jelezték, hogy ezek az ülések nem nyújtanak rálátást az énekesnőre, többen kiakadtak a közösségi médiában.
A rajongókat nemcsak a furcsa gyakorlat zavarja, hanem általában a magas jegyárak is az amerikai helyszíneken. Ennek gazdasági következménye is volt nemrég, mégpedig Svédországban: az Egyesült Államokból sokan Stockholmba repültek Beyoncé koncertjére, és még az úttal, a szállással és a helyi fogyasztással együtt is jobban jártak, mintha a hozzájuk legközelebbi turnéállomásra vettek volna jegyet. Mindez azonban hozzájárult a svéd infláció emelkedéséhez közgazdászok szerint, ugyanis a szállásadók, az éttermek és a kocsmák árakat emeltek a koncert miatt, melyek aztán nem álltak vissza a korábbi szintre.