Style Fehér Patrik 2023. 09. 25.

Divat lett gamernek lenni

Eddig csak egy szűk célközönséget céloztak a gamereknek szánt termékek gyártói, azonban a Razer szélesítené vásárlói körét, ezért összefogott az ismert divatmárkával, a Dolce & Gabbanával.

Gamerkiegészítők terén az egyik piacvezető cég a Razer, amely a fejhallgatótól a székeken át annyi mindent árul már, hogy önmagukat a játékosok lifestyle-márkájaként emlegetik. Ezen kijelentés kapcsán azért felszaladhat egy-két szemöldök, de azt követően, hogy bejelentették együttműködésüket a Dolce & Gabbana divatmárkával, helyt adhatunk az elhangzottaknak.

Beharangozott termékpalettájukban a divat csúcsát kombinálnák a gamertechnológia első osztályával minden felületen: lesznek utcán is hordható ruháik, perifériák számítógépekhez és játékkonzolokhoz, valamint minden igazi gamer legfontosabb berendezési tárgya, egy speciális szék.

Divat lett gamernek lenni Divat lett gamernek lenni Divat lett gamernek lenni

A látottak alapján a két márka alapszínvilágát (sav-zöld és arany) egész jól sikerült kombinálni, innentől pedig már csak ízlés és pénztárca kérdése, hogyan fogynak a termékek. Az eddig bejelentett termékek között ruhák, egy 24 karátos arannyal bevont, memóriahabos felső résszel ellátott fejhallgató, valamint egy szintén 24 karátos D&G-logóval ellátott, Alcantara-háttámlás gamerszék található – utóbbiból 1337 darab készül majd. Mindezek még idén, az ünnepek előtt elérhetőek lesznek.

Forrás: Razer