Az amerikai online divatóriás Revolve – mely elsősorban a Z generációra fókuszál -, most először nyitott fizikai, pop-up üzletet, méghozzá Los Angeles egyik legismertebb bevásárlóközpontjában, a híres The Grove-ban. A helyszín évente több millió látogatót fogad, a turisták egyik kedvenc úti célja, különösen a karácsonyi időszakban, amikor lenyűgöző ünnepi díszítésekkel és programokkal várják a vásárlókat.
A Revolve az ünnepi időszakra fókuszált első valódi üzlete megnyitójával: a vásárlók prémium ünnepi ruházat, kiegészítők, szépségápolási termékek és exkluzív vintage darabok közül válogathatnak. A megnyitóra több híres modell mellett a magyar Palvin Barbarát is meghívták.
Kedvenc modellünk most nem egy cuki, sokat mutató szettet viselt, inkább egy komolyabb, elegánsabb ruhát választott, amelyre a hosszú bőrkesztyű és magas szárú csizma teszi fel a cseresznyét.