A Dom Pérignonra nyugodt szívvel mondhatjuk, hogy több mint pezsgő. Az LVMH cégcsoport egyik állócsillaga, mely státuszszimbólum, vágyott kellék, és vannak, akik már annak is örülnek, ha csak az üres palackot szerzik meg, hogy legalább ezzel azt mutassák, ők kiemelkednek a tömegből.
Nem tisztünk megítélni, hogy egy Dom Pérignon-palack valóban értéket képvisel-e, azonban Mathias Bengtsson gondoskodott arról, hogy legalább néhány palack esetében a kétkedők is igennel válaszoljanak a felmerült kérdésre. A dán művész összefogott a pezsgőgyártóval, és megszületett két egyedi limitált kiadású csomagolás.
A természet által inspirált, mégis modern módszerekkel készült alkotás gyakorlatilag egy, a palackot körbefonó szőlővessző. Az arany verzió esetében Dom Pérignon Vintage 1999 Plénitude 2-ket teker körbe a nemesfém. Ebből 60 sorszámozott példány készül, de a rózsaarany változat még ennél is ritkább lesz. Itt az alany a Dom Pérignon Vintage 2000 Plénitude 2 Rosé lesz. Az italok árairól egyelőre nincs információ.
Ha egy nap Dom Pérignont vásárolsz, ne lepődj meg, hogy bizonyos évjáratokból nem találsz egy palackkal sem. Itt a magyarázat: