
Jennifer Lopez július 20-án Budapesten, az MVM Dome-ban lép fel “Up All Night – Live in 2025” névre keresztelt világ körüli turnéja keretében.
J.Lo karrierje során közel 80 millió lemezt adott el világszerte, albumain olyan slágerek sorakoznak, mint az On the Floor vagy a Jenny from the Block. Pályafutása során számos rangos díjat nyert, köztük American Music Awards, Billboard Music Awards elismeréseket, illetve két Grammy-díjat is magának tudhat. A színész-/énekesnő koncertjei híresek a lenyűgöző látványvilágról és energikus előadásmódról, amelyek felejthetetlen élményt nyújtanak a közönségnek.
Az állójegyek 65 ezer forintba kerülnek, a kiemelt állóhely 95 ezer, az ülőhelyekre 49 ezer és 90 ezer között lehet bejutni, a “meet and greet”, azaz a művésznővel (röviden) élőben találkozós csomagért pedig 610 ezer forintot kell kiadnia Lopez hazai rajongóinak.
2024-ben Lopez vagyonát 400 millió dollárra (148 milliárd forint) becsülte a szakma, évente állítólag nagyjából 40 millió dollárt (14 milliárd forint) keres. Ez a bevétel nem egyetlen forrásból származik – ő szó szerint mindenből pénzt csinál: zenéből, filmekből, kozmetikai termékekből és koncertekből.
Lopez 1991-ben kezdte pályafutását táncosként az In Living Color című amerikai tévéműsorban, majd Janet Jackson háttértáncosa lett. Az áttörést az 1997-es Selena című, a meggyilkolt mexikói-amerikai film hozta meg számára, melyben a tragikusan elhunyt énekesnőt alakította – és ezzel ő lett az első ún. latin színésznő, aki egymillió dollárt kapott egyetlen filmszerepért Hollywoodban. Azóta több mint 40 filmben és 20 tévéműsorban szerepelt, köztük a nagy sikerű Hustlers című filmmel, ami 100 millió dollárt hozott világszerte.
Zenei téren az ezredforduló óta J.Lo szintén megkerülhetetlen. Első albuma, az On the 6 olyan slágerekkel gazdagította a zeneipart, mint a Let’s Get Loud vagy a If You Had My Love. Az album háromszoros platina lett, világszerte több mint 8 millió példányban kelt el. Összesen kilenc stúdióalbuma jelent meg eddig.
Emellett cipőkollekciókat tervez, több divatmárkának is a reklámarca, és nemrég a Virgin Voyages luxushajózási vállalat nagykövete lett.
Szóval az 55 éves Jennifer Lopez már nemcsak popsztár vagy színésznő, sokkal inkább egy üzletasszony és egy globális márka. És amikor azt kérded magadtól, „megéri-e elmenni a koncertjére?”, csak gondolj arra, hogy a világ egyik legnagyobb sztárját láthatod élőben. Egy nőt, aki 400 millió dolláros brandet épített saját magából, és aki nem nagyon akar leállni…