Style Erdős Norbert 2025. 04. 11.

Közös fotózást vállalt napjaink két legdögösebb bombázója, az internet beleremegett

A szépségipar szerelmeseinek igazi csemegével szolgált április elején New York, mi pedig hoztunk nektek egy galériát róla, mert ezt nem szabad kihagyni.

A francia székhelyű hajápolási luxusmárka, a Kérastase látványos esemény keretin belül jelentette be új pop-up üzletét Manhattan szívében néhány napja, amelynek megnyitóján napjaink két sztárja, Sydney Sweeney és Emily Ratajkowski kéz a kézben jelent meg. A helyszínt modern design, különleges installációk és természetesen a márka termékei uralták.

Sweeney az HBO sikersorozatával, az Eufóriával tett szert hírnévre. A színésznő a Kérastase márkanagyköveteként gyakran hangsúlyozza, milyen fontos számára a hajápolás – nemcsak esztétikai, hanem önbizalomépítő szempontból is.

Emily Ratajkowski pedig modellből vált üzletasszonnyá az évek során, sőt a színészkedésbe is belekóstolt párszor (Törtetők, Túl szexi lány, Sötétségben). Ratajkowski jó ideje a szépség és divat világának meghatározó alakja, saját márkáján, az Inamoratán keresztül pedig az önkifejezés és nőiesség újradefiniálásán dolgozik. A Kérastase-hoz fűződő kapcsolata is ezt a filozófiát tükrözi: természetes, mégis kifinomult szépségápolás.

Ha csak egy galériát nézel meg ma, az ez legyen:

9 fotó megtekintése

A esemény nemcsak a termékekről, hanem a közösségépítésről, az inspirációról és a hajápolás ünnepléséről is szólt. A megnyitó után bárki ellátogathat a pop-up üzletbe, ahol személyre szabott tanácsadással, élő bemutatókkal és exkluzív ajánlatokkal várják az érdeklődőket, igaz, akkor már nem Sweeney és Ratajkowski fogadja majd.