
A francia székhelyű hajápolási luxusmárka, a Kérastase látványos esemény keretin belül jelentette be új pop-up üzletét Manhattan szívében néhány napja, amelynek megnyitóján napjaink két sztárja, Sydney Sweeney és Emily Ratajkowski kéz a kézben jelent meg. A helyszínt modern design, különleges installációk és természetesen a márka termékei uralták.
Sweeney az HBO sikersorozatával, az Eufóriával tett szert hírnévre. A színésznő a Kérastase márkanagyköveteként gyakran hangsúlyozza, milyen fontos számára a hajápolás – nemcsak esztétikai, hanem önbizalomépítő szempontból is.
Emily Ratajkowski pedig modellből vált üzletasszonnyá az évek során, sőt a színészkedésbe is belekóstolt párszor (Törtetők, Túl szexi lány, Sötétségben). Ratajkowski jó ideje a szépség és divat világának meghatározó alakja, saját márkáján, az Inamoratán keresztül pedig az önkifejezés és nőiesség újradefiniálásán dolgozik. A Kérastase-hoz fűződő kapcsolata is ezt a filozófiát tükrözi: természetes, mégis kifinomult szépségápolás.
A esemény nemcsak a termékekről, hanem a közösségépítésről, az inspirációról és a hajápolás ünnepléséről is szólt. A megnyitó után bárki ellátogathat a pop-up üzletbe, ahol személyre szabott tanácsadással, élő bemutatókkal és exkluzív ajánlatokkal várják az érdeklődőket, igaz, akkor már nem Sweeney és Ratajkowski fogadja majd.