
Sokan szeretik az Unicumot, másuk esetleg csak akkor isszák, amikor kedvük támad valami karakteres, ütős, de hazai ízre, ám akár így, akár úgy, valószínű, hogy a karcos gyógynövénylikőr kísérője a sör lesz.
A hagyományosnak tekinthető kombináció, fogyasztási mód a gyártó „jóváhagyását” is megkapta, a Zwacknál ugyanis úgy vélik, a „páratlan páros” a jó találkozásoknak jelképe is lehet. Ezt mutatja be a Zwack Unicum humorral átszőtt Páratlan Páros reklámkampánya is Thuróczy Szabolcs és Anger Zsolt színművészek közreműködésével.
Az Unicum + sör sokak számára jelölhette ki egy nagyszerű történet kezdetét, és sok barátság szövődhetett már az ikonikussá vált italpáros társaságában, vélik a Zwacknál. Az igazán értékes élményekhez természetesen a mértékletesség is alapvető kitétel, hiszen a valódi öröm nem a mennyiségben, hanem a minőségi, közös pillanatokban rejlik, amelyeket a hagyományok és a jó hangulat teremtenek meg, teszik hozzá.
Thuróczy Szabolcs, Márkus Luca, Zwack Sándor és Anger Zsolt
A kampányban „bevetett” népszerű színészek is ezt tükrözik – Thuróczy Szabolcs és Anger Zsolt külön-külön is nagyszerű színész, de együtt mondhatni legendásak, ahogy ezt korábban az Aranyélet című sikeres filmsorozatban is láthatta a nagyérdemű. A Zwack a két művész közt meglévő “kémia” alapján választotta őket a Páratlan Páros kampány főszereplőinek – mondhatni, az ütős színészpáros is úgy passzol egymáshoz, akár a sör az Unicumhoz. A karizmatikus szereplőgárdát tovább erősíti a fiatal színésztehetség, Márkus Luca, sőt, a most debütáló reklámfilmben egy rövid cameo erejéig maga Zwack Sándor is feltűnik.
„Thuróczy Szabolcs és Anger Zsolt autentikusan idézik fel azokat az élményeket, amelyek akár egy Unicum és sör fogyasztásakor is valóra válhatnak. Ilyenek a nagy találkozások és a felejthetetlen közös pillanatok, amelyekre boldogan koccintunk – ki sörrel, ki Unicummal, esetleg mindkettővel, de persze, mindent mértékkel. Felemelő érzés volt ilyen színészóriásokkal forgatni – mondhatni igazi aranyélet” – mondta Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke az új reklámfilm(ek)ről.
Kép: FirstClass.hu
A forgatások helyszíneként a több mint egy évszázados múltra visszatekintő, legendásnak nevezhető Fészek Művészklub szolgált. A varázslatos épület számos művészt hozott össze, mindig is a bohémek, a kulturális ikonok találkozóhelye, a pesti szórakozás igazi szíve volt. Gazdag és különleges történelemmel rendelkezik, akárcsak az Unicum márka, és a nagy találkozások mestere, csakúgy, mint az Unicum és a sör duója, ráadásul a szemfülesek – legalábbis akik ismerik a helyet – ilyen-olyan összekacsintásokat, „easter egg”-eket is felfedezhetnek a háttérben, árulták el a készítői a sajtópremieren.
A kerekasztalos-beszélgetős eseményen a reklám(ok) vetítése után adta magát a kérdés, hogy a Zwack gondolt-e konkrét „kísérőre”, azaz sörmárkára/-gyártóra, de nem, mindenki ízlése szerint rakhatja össze a maga „páratlan párosát”, mondta el a FirstClass kérdésre Zwack Sándor.
Szintén megkérdeztük, hogy manapság, amikor a sörgyártók és a borászatok is azzal szembesülnek, hogy a fiatalabb generációk már piaci mértékben hanyagolják az alkoholt, mit tehet egy olyan likőrgyártó, mint a Zwack. Nyilvánvalónak tűnik, hogy a sörös kombinálás alapvetően egy lépés a “lazítás-könnyítés” irányába, maga Zwack Sándor pedig úgy reagált, hogy természetesen figyelik, érzékelik a trendeket, és készülnek is válaszokkal, de ezekről egyelőre nem kívánt részleteket elárulni.
Feljebb többes számban írtunk reklámfilmekről, itt jön a magyarázat: a feljebb megmutatott darabbal indul a kampány, a sajtónak már levetített második részt a nagyközönség szeptembertől látja majd.