A japán vonatok másodpercre pontosan érkeznek, nincs elvesztegetett idő, minden a hatékonyságról, a hasznossággról szól. Viszont ha lejár a munkaidő, akkor a pihenéshez is ugyanolyan maximalista környezetet biztosítanak, mint a termeléshez.
Talán ezért páratlanok a japán luxusvonatok, amelyek közül kiemelkedik a Kjúsú szigetén körbehaladó, minden prefektúrában megálló járat. A japán regionális vasúttársaság, a JR Kyushu által üzemeltetett szerelvényt még 2013-ban indították, és a sikere azóta is töretlen.
A vonatszerelvény hétcsillagos besorolása azonban nem valós kategóriát tükröz. A csillagok száma hét olyan prefektúrát jelöl, amelyen áthalad a vonat. A megjelenése klasszikus korokat idéz, de a technológia modern: az építés során ügyeltek arra, hogy a legkisebb legyen a vagonok mozgása a síneken. A felhasznált technológia mindezt úgy teszi lehetővé, hogy a kocsik mozgási irányával ellentétes erőhatást fejt ki a vagonokra, így stabilizálva azokat.
Ez a járat nem a sietségről szól, a maximális sebessége 100 km/óra, és mindössze tíz lakosztály található a vagonokban, a látványos közösségi terek, valamint a hagyományos ryurei-stílusú teázó mellett.
Modern berendezés helyett ez a vonat a 19. század hangulatát idézi meg, mindent vaskos faburkolat borít, süppedős, mély kárpitokkal, elegáns kidolgozású, gazdagon díszített bútorokkal. Minden szobához külön fürdő tartozik zuhanykabinnal, és az elmaradhatatlan japán sokfunkciós vécével.
A szerelvény vége egy pihenőszobát kapott, hatalmas ablakkal, amin egyedülálló panorámát élvezhetnek az utasok, ha épp nincs komolyzenei koncert. Aki ilyen élményre vágyik, annak jó előre fel kell készülnie, gyakran hónapokkal az indulás előtt már elfogy minden jegy, annak ellenére, hogy a 825 kilométeres két napon és egy éjszakán át tartó útra pedig 2,3 millió forintot kell fizetni.