Az iskolakezdés kapcsán végeztek felmérést arról, hogy a különböző korosztályok milyen felújított mobilokat vásárolnak. A Rejoy közleménye szerint az egyetemista- vagy főiskoláskorú, 18-24 év közötti vásárlók rendelik a legdrágább, legnagyobb tudású készülékeket, amilyenek például az iPhone 12 és 13 termékcsalád Pro és Pro Max modelljei.
A Z generációs ügyfelek mutattak a legnagyobb hajlandóságot arra, hogy a jövőben újra prémiummodellekre cseréljék a meglévő készülékeiket, míg a harmincas éveik végén járó vagy idősebb ügyfelek a régebbi, jóval olcsóbb telefonokkal (iPhone X, iPhone 11, iPhone SE 2020) is beérik.
A 18-24 éves korú ügyfelek közül tízből nyolcan 2-4 évente cserélnek készüléket, nagyjából azonos közöttük az iOS-, illetve Android-alapú eszközt használók aránya. A Z generációsnak számító ügyfelek számára egy új készülék választásakor a közösségi média, illetve a fotózási, képszerkesztési képességek a legfontosabbak, de sokan említették közülük a mobilfizetési szolgáltatások és a mobilos játékválasztékot is fontos preferenciaként.