A streamingóriás nemrég bejelentette, hogy közelebb hozza rajongóihoz a Netflix-élményt, és üzlethálózatot épít ki, ahol élő eseményeken vehetnek részt a látogatók, tematikus ételeket és mindenféle merchandise-cuccot vásárolhatnak majd.
A vállalat azt tervezi, hogy az első két üzletet 2025-ben nyitja meg az Egyesült Államokban, majd kiterjesztenék világszerte, ha beindul a dolog.
A Netflix néhány éve már kísérletezik a pop-up rajongói élményekkel, és eddig 40-et mutatott be a világszerte. Ilyen volt a The Queen’s Ball: A Bridgerton Experience est, amely a kosztümös dráma által inspirált italokkal és táncokkal operált, és több városba is eljutott.
A Netflix 1997-ben startolt és kezdetben online videótékaként működtek. Pontosabban DVD-ket lehetett tőlük kölcsönözni, amelyet ők postán küldtek ki a kuncsaftoknak.
Minden üzletben váltakozó installációk lesznek, az étlapon a gyorskaják, a csúcskategóriás ételek, desszertek és szeszes italok is helyet kapnak, amelyeket népszerű sorozatok és filmek ihletnek majd. Kicsit a Hard Rock Cafe-hoz hasonlíthatnánk a dolgot, csak ott nem a filmek, hanem a zene köré épül minden.