A világhírű kávézólánc, a Starbucks Dél-Koreában új projektbe kezdett: olyan üzleteket nyit, ahol nemcsak a kávézásé a főszerep, hanem maga az üzlet is önmagában látványosságnak számít. A THE Store koncepció negyedik tagja novemberben nyílt meg az ország déli részén fekvő kikötővárosban, Joszuban.
Az itteni üzlet specialitása egy óriási, a vendégtér közepén álló asztal, mely 12 darab, egyenként 55 colos képátlójú átlátszó OLED-panelből áll. Egészen különleges látványban lehet így része az embernek, hiszen látni azt, mi van a közel 8 méter hosszú asztal alatt, de közben kristálytiszta a kijelző képe is.
A kijelzőhöz hozzáérni engedélyezett, sőt, ajánlott is. A vendégeket leginkább arra bátorítják, hogy megvásárolt italukat tegyék rá a felületre, ahol a Joszu mellett elterülő tenger hullámzik folyamatosan, illetve a környék vizeinek változatos élővilágának tagjai bukkannak fel időről időre.
A beépített érzékelőknek köszönhetően a rátett poharakat kikerülik a tenger hullámai, így válik okosfelületté az LG által épített OLED-asztal.