Nagyot téved az, aki egyszerűen a már jól ismert, unalmas gumipapucsok gyártójának titulálja a Crocsot. Ugyan ez alapozta meg sikereiket, ma már több területen és egyre kreatívabban – vagy ha úgy tetszik, merészebben – alkotnak. Jól mutatja ezt a tavaly ősszel piacra dobott termékük, ami igazi sláger lett:
A márka ezúttal a hengerbe csomagolt csipszek világhírű gyártójával, a Pringlesszel fogott össze, együtt pedig egészen eszement dolgokat kreáltak. A négy különböző dizájnban érkező, teljes lábfejet fedő színes papucsok csak a legszolidabb darabok, hiába jelennek meg rajtuk mindenféle kitűzők, figurák, na meg a nasi arcának bajszát imitáló szíj. Még a belebújós papucs sem az, amitől kiugrunk az ablakon.
Ám a bakancs már egészen más tészta. Különlegessége, hogy van rajta egy csipsztartó (ahogy az a nyitóképen is látszik), melyben elfér egy kisebb kiszerelésű henger, így a legfanatikusabbak a lábukon hordhatják kedvenc finomságukat.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A leggyorsabb vásárlókat ráadásul meg is lepi a Pringles: készítettek ugyanis egy Crocs által ihletett ízt, a Pringles Croc-Tail Partyt. Elvileg ez a “cipőízű” különlegesség egy görögdinnyés, chilis és lime-os keverék lesz, melyek minden falatban egyszerre jelennek meg, garantálva azt az őrületet, mely a lábbeli megpillantásakor is eszünkbe jutott.
Az árakról részletes infók még nincsenek, csupán annyi, hogy az április 16-án debütáló kollekció elemei 20 dolláros (7400 forintos) árról indulnak.