Azt már megszokhattuk a Caviartól, hogy az aktuálisan megjelenő Apple- és Samsung-csúcskészülékeket kezelésbe veszik, és többféle luxusdizájnnal, nem kevés arannyal, ezüsttel vagy drágakővel megbolondítva a készüléket, emelt áron továbbértékesítik azt. Megtették ezt az Apple Vision Próval, az almások kiterjesztett valóságot kínáló eszközével is, csakhogy túlzásba estek. Ezt nem szubjektív alapon mondjuk, hanem a számok miatt: a félkilós kütyüből több mint kétkilósat csináltak, jelentősen megnehezítve ezzel kényelmes használatát.
Legújabb dobásukkal már nem nyúltak így mellé, sőt, egy egészen emészthető kinézetű verzió készült az alapáron 3500 dollárért (1,38 millió forintért) kínált termékből. Szolid aranyozás 24 karátos nemesfémmel, némi ezüst, finom bőr és titángombok jellemzik az Oracle (jövendölés) fantázianevű dizájnt, melyből mindössze 49 darab készül. Megalkotásának motivációja a finom luxus mellett az volt, hogy a termék kiemelkedjen a félmillió darabszámos Apple Vision Pro-tömegből, vallja a Caviar.
Persze ennek megvan az ára is: a 256 GB tárhellyel rendelkező verzió 26 700 dollárért (10,5 millió forintért), az 1 TB-os változat 29 700 dollárért (11,7 millió forintért) vihető.