Life Fehér Patrik 2023. 09. 21.

Sokan akarták, itt a luxuscsipsz

Eléggé rápörögtek az emberek a TikTokon a kaviáros csipszes videókra, a Pringles-nek pedig több sem kellett, megalkotta saját verzióját.

Kétségtelen, hogy a TikTok egy furcsa hely: a legváratlanabb videókat képes beszippantani az algoritmusa, a trendeket pedig milliók követik és utánozzák, legyen az jó vagy rossz dolog. Ilyen trendnek mondható az is, hogy egyre többen fogyasztanak a videókban a chips mellé kaviárt: a közösségi oldalon már tíz milliárd összmegtekintésnél járnak ezek a klipek.

A trendben meglátta a lehetőséget a csipszet hengerformában áruló Pringles is, összefogott az egyik legnagyobb kaviárcéggel, és piacra dobták a Crisps and Caviar Collection nevű terméküket.

A leírás szerint igazi ízutazásra hívja az embert az újdonság, mely szép, ízléses dobozba csomagolt csipszekből és kaviárból áll. A kalandozás lehetőségét az adja, hogy a csipszből és a tengeri finomságból is több ízű létezik, ezeket pedig egymással keverve más és más végeredmény születik.

Prémiumnasit készítettek a TikTok miatt

A dobozok csak korlátozott számban kaphatóak, és háromféle verzió létezik belőlük: az olcsóbbik (49 dollár – 17 600 Ft) füstölt pisztrángikrát tartalmaz, míg a drágábbik doboz (110 dollár – 39 600 Ft) fehér tokhalkaviárt rejt. Mindkettőhöz jár egyébként még crème fraîche, ami egyfajta tejfölszerű savanyított tejszín, illetve tálca, amin szervírozni lehet a finomságot.

Aki nem szeretne vagy épp nem tud választani, az megrendelheti a legdrágább dobozt is 140 dollárért (kb. 50 ezer forintért), mely mindent tartalmaz.

Forrás: Kellogg Company