A világsztárok és a közösségi médiában dolgozó influencerek életének egyik leginkább irigylésre méltó dolga az, hogy olyan helyekre és eseményekre eljuthatnak, ahová az egyszerű földi halandóknak ritkán van alkalmuk. Most valaki mégis megkaphatja ezt a lehetőséget, ráadásul csőstül.
A Velloy nevű cég fő profiljába különféle klubtagságok és az ehhez társuló kártyák menedzselése zajlik, a gazdag ügyfeleknek elintéznek olyan világjegyeket, melyekkel szinte bármilyen eseményre azonnali bebocsátást nyernek – legyen az akár a Forma-1-es Monacói Nagydíj, a wimbledoni tenisztorna, a Glastonbury fesztivál VIP-részlege vagy éppen a New York-i divathét legnépszerűbb bemutatói.
Ezt egyben kaphatja meg egy szerencsés – nem jutalomként, hanem munkaként. A Velloy ugyanis egy “luxus-tartalomgyártót” keres, aki részt vesz az ilyen és ehhez hasonló eseményeken, ahonnan bőszen posztol a közösségi médiába.
Elvárásként szerepel havi három nagyszabású eseményen való részvétel, melyekről az Instagram- és TikTok-posztok mellett egy blogbejegyzést, gyakorlatilag egy beszámolót is kell írni. Cserébe minden étel- és italkiadást állnak, 5 csillagos hotelekben alhat a dolgozó, Michelin-csillagos helyek fogásait kóstolhatja, és még vihet magával valakit, akivel mindezt együtt éli át.
A munka évi 100 ezer fontot (43,7 millió forintot) fizet, plusz jár a céges telefon, tablet, valamint a már említett költőpénzek kajára és piára. Cserébe vállalni kell azt az áldozatot, hogy ez egy munkaidő-szempontból kevésbé tervezhető állás, de ezt biztosan nem bánja az, aki végül megkapja az álommelót.