Megszokhattuk már, hogy a sportcsapatok mögé beálló szponzorok mindig megpróbálnak többet kihozni a partnerségből annál, mint nevük vagy logójuk kiemelt helyen történő feltüntetése. Ezt járatta most a csúcsra a McLaren Forma-1-es csapata, akik napszemüvegpartnerükkel, a SunGoddal tettek le maradandót az asztalra.
A prémium-napszemüveg-készítő piacra dobta a McLaren Winners’ Collection nevű sorozatot. Alapvetően egy műanyagkeretes, mindössze 25 grammot nyomó kiegészítőről van szó, melyet az tesz különlegessé, hogy csak 183 számozott példány készül belőle. A számnak fontos jelentősége van: épp ennyi futamgyőzelmet aratott napjainkig a McLaren a Forma-1-ben, azaz a szemüvegek olyan nagyságok megfogható sikereinek állítanak emléket, mint Ayrton Senna, Alain Prost, Emerson Fittipaldi, James Hunt, Mika Häkkinen, Fernando Alonso vagy Lewis Hamilton.
Így válik minden szemüveg egyedivé, azonban ez nem minden. Az csak a kisebbik plusz, hogy egy fémplakett is jár a kiegészítő mellé, rajta a sorszámmal. Igazán kiemelkedővé az teszi a McLaren és a SunGod partnerségének gyümölcsét, hogy a szemüvegek szárába egy apró karbonszálas darabot tesznek a 2023-as Forma-1-es versenygépből.
Ezen tulajdonsága miatt érthető, miért ajánlja a SunGod F1-rajongóknak a szemüvegét. Ha az árakra rápillantunk, akkor azt is megértjük, miért lehet gyűjtői darab a divatkellék: ugyan élethosszig tartó garanciát kínálnak hozzá, valamint a lencsék is extra karcállók, a legtöbben egy vitrinben őriznék a 450 fontos (200 ezer forintos) szemüveget.