Habár idén 24 hétvégéjüket lekötik a versenyek, valahogy mindig találnak extra időt a Forma-1-es pilóták arra, hogy különféle mellékprojektekkel foglalkozzanak. Charles Leclerc esetében sincs ez másképp.
A Ferrari Forma-1-es versenyzője most piacra dobta saját jégkrémmárkáját. A LEC rögtön öt ízzel debütál (ropogós csoki, sós karamell, mogyorós karamell, pisztácia, vanília), 300 grammos kiszerelésekben kapható. A korábbi hírekkel ellentétben a versenyző nem nyit saját fagyizót Milánóban (ez is felmerült), ehelyett több bolthálózat mélyhűtött részlegeire kerülnek be a hideg finomságok.
I need to eat the LEC ice cream 😭 pic.twitter.com/LGienLUuQ1
— tami. (@Vetteleclerc) April 11, 2024
Az első körben biztosan csak Olaszországban kapható desszerteket Leclerc az egyik legnevesebb torinói jégkrémgyártóval közösen alkotta meg. “Az életemet a Forma-1-nek szenteltem, és mindig is ezt fogom tenni” – jelentette ki a hivatalos leleplezésen a monacói, de hozzátette, hogy ezzel egy régi álma is megvalósul. “Gokartos korom óta mindig ott voltak a fagyisok a pályák körül. Mindig szereztünk egyet az edzések és futamok között.”
“Az első ferraris évemben jutott eszembe az ötlet, hogy nyithatnék egy fagyizót Monacóban” – árulta el Leclerc, majd hozzátette, hogy a profik hatására inkább ő is nagyban kezdett el dolgozni. Ebből lett a LEC, mely nem a hagyományos jégkrémek sorát gyarapítja.
“Figyelni kell a táplálkozásra. Innen indultunk. Nemcsak a sportolók számolják a kalóriákat, hanem mindenki. Imádom a jégkrémet, de óvatosnak kell lenni. Ebből született meg ez a projekt” – fogalmazott Leclerc. A fagyisdobozok hangsúlyozzák is, hogy az egyes tégelyek milyen kevés kalóriát tartalmaznak (az átlagos termékeknél legalább 32 százalékkal kevesebbet), emellett rostban gazdagok és fehérjeforrásnak sem utolsók.
A jégkrém árazása minden bizonnyal boltról boltra eltérő lesz, de a közösségi oldalakon látható fotók alapján a bevezetőár 5 euró (1950 forint) körül alakul.