Ha repülés, akkor az igazi rekorder, a felhők közt élő világjegy-tulajdonos nem Taylor Swift, és nem is Lewis Hamilton, hanem egy pocakos, kopaszodó, nyugdíjas amerikai férfi, Tom Stuker. A gépjármű-értékesítési tanácsadóként dolgozó Stuker munkája miatt a világ minden táján megfordul, Európa, Ázsia, Ausztrália, bárhol felbukkanhat, és ezzel ő már 1990-ben tisztában volt. Ezért akkor úgy döntött, nem maszatol, és 290 000 dollárért (ez ma közel 80 millió forint lenne) megvette a világjegyet, az örökbérletet a United Airlines légitársaságtól.
A teljesen fekete, titánból készült pontgyűjtő kártyát, amely tulajdonosának első osztályú helyet biztosít, utazzon bárhová a társasággal. Története nem ekkor indult, már 1982-ben, karrierje kezdetén csatlakozott a United frissen beindított Mileage Plus törzsutasprogramjához. Ekkor még félt a repüléstől, de a helyzet azóta megváltozott, csak 1990 óta, a bérletével több mint 37 millió kilométert repült.
Legzsúfoltabb éve 2012-ben volt, amikor egy év alatt több, mint egymillió mérföldet (1,6 millió kilométert) töltött a United járatain. A kártya után járó kedvezményeket, juttatásokat kihasználva becslések szerint 2,44 millió dollárt spórolt az utazásokon, vagyis nagyjából 890 millió forintot.
Talán nem véletlen, hogy a társaság 1994-ben beszűntette az ilyen bérletek árusítását. A kilométereket arra is felhasználta, hogy újjáépítse a testvére házát, de olyan is volt, hogy mintegy 50 ezer dollár értékű Walmart-ajándékkártyákat váltott be egyetlen nap alatt. A United Airlines pedig valódi sztárként kezeli, amikor elérte a tízmillió mérföldet 2011-ben, egy Boeing 747-est róla neveztek el.
A világ legtapasztaltabb utasaként manapság Instagram-fiókján osztja meg tudását, élményeit a követőkkel. Többek közt trükköket is elárult: ő mindig ismerősként köszönti a légiutas kísérők vezetőjét, akkor is, ha először látta. Ezzel az apró füllentéssel megalapozza a jó ellátást és a baráti hangnemet. Útjaira nem pakol nagy bőröndöt, inkább helyben a mosodai szolgáltatást használja, vagy boltból pótolja az esetleg hiányzó darabokat. Mindig ugyanarra az 1B jelű ülésre ül, nem kell sorba állnia a biztonsági ellenőrzésnél, és a csomagját is külön térítés nélkül viszik.
Természetesen a legtöbb VIP-váróba szabad belépést kapott, ahol magasszintű ellátással, étellel-itallal várhatja a csatlakozást. Külön telefonszámon hívhatja fel a légitársaságot, ha esetleg valamilyen kérése, problémája van, és bármikor rendelhet sofőrös autót késés esetén, neki nem kell a buszra várnia.
Mottója a repülős életmódhoz: “Végső soron az utazás nem a mérföldekről, helyekről szól, hanem az emberekről, akikkel találkozom”.