Két világ legjavát egyesíti magában a Mayla GTS elnevezésű hajó, amiben egy versenyhajó teljesítményét egészítették ki a szuperjachtok kényelmi felszereléseivel.
“Ez a csúcskategóriás szénszálas építésű szuperhajó megtestesíti elkötelezettségünket a luxus motorcsónakok újradefiniálása iránt. A csúcstechnológia, a páratlan teljesítmény és az elegancia iránti elkötelezettség ötvözése új korszakot jelent ebben a szegmensben”. – írja a cég közeménye.
A megjelenés modern, szögletes, sci-fi filmekbe illő, ezzel szemben a hajtás klasszikus: két 650 lóerős, kompresszoros V8-as mozgatja a hullámok között a hajót, amit a GM Marine és az Ilmore Engineering alakított át tengeri használatra, eredetileg a C7-es Chevrolet Corvette számára készültek. Ezzel, és a hullámok leválását elősegítő hajótesttel brutális 130 km/órás végsebességre képes a konstrukció.
Ennyi is bőven elég lenne, csakhogy ez a belépő modell, van erősebb motor is a palettán, a GT-R 2200 lóerős, a GTR-R pedig 3100 lóerőt tud, végsebességük 148, illetve 185 km/óra. A fenntarthatóság jegyében van teljesen elektromos hajtású kivitel is a tervek között, az E-GTR szerény 93 km/órát tud, de cserébe nem pöfögi tele a kikötőt kipufogógázzal.
Ezek az értékek a legjobbak közé sorolják a Mayla GT-t, de ami igazán különlegessé teszi az a kabin kialakítása. A hajó gyomrában ugyanis páratlan luxus várja az utasokat, kétszemélyes ággyal, elkülönített zuhanyzóval, Alcantara ülőhelyekkel, nagy méretű tévékkel, prémium audiorendszerrel.
A nyitott fedélzeten nyolcan élvezhetik az utazást, itt hűsölve a bárból elővett koktélt lehet szürcsölni, kikötés után pedig akár grillezésre is alkalmat ad a felszereltség. Sőt, a hajó külön jetski tárolóval is rendelkezik, így a tengeri mókát ezekkel lehet folytatni, ha valaki megunta a 100 km/óra feletti száguldást.
Egy ilyen hajóknak nincs konkrét árazása, de az előzetes információk szerint 6,5-7 milliárd foritnyi összegért már szívesen legyártanak a kedves vevőnek egy Mayla GT-t