Augusztus 20-án jelent meg világszerte a Black Myth: Wukong nevű akció-szerepjáték, az első nagy költségvetésből készült, teljes egészében kínai videojáték. A célzottan a “felső polcra” készült (AAA) cím hatalmas siker lett Kínában és azon kívül is, a megjelenése utáni 40 percben például kétszer annyian játszottak vele online, mint bármi mással a világon.
A játékot a kritika is pozitívan illette, tehát abszolút sikersztori az alkotás. Hatása pedig mindent felülír Kínában, melyet jól mutat a helyi média beszámolója. Az Oriental Daily ugyanis arról ír, több helyi cégnél is felfüggesztették a munkát, hogy a dolgozók kipróbálhassák a majmos fantasyt. Volt, ahol mindenki egy nap szabadságot kapott, míg a játékfejlesztő cégnél a dolgozók egy csúcskiadást kaptak. Máshol a munkatársak fél nap szabira mehettek, valamint kifizették nekik a megvásárolt játékot.
Mint írják, a cégek ezzel fejezik ki támogatásukat a játék iránt, bár elnézve az adatokat, aligha szorul jelentős támogatásra a Black Myth: Wukong. A játékkal egyébként napi szinten jelenleg is átlagosan 1,1 millióan játszanak, ez az esti órákban azonban rendre felugrik 2 millió fölé.