Reneszánszukat élik a nagy zenészek, popsztárok életét feldolgozó filmek. Többek között Elvis, Freddie Mercury, Elton John élete elevenedett meg a rajongók szemei előtt a mozikban, és a nosztalgia rengeteg embert késztetett jegyvásárlásra. Jövőre jön a Michael Jackson életéről szóló, egyszerűen csak Michael címen futó alkotás is, tehát mondhatjuk, hogy ez most igazi sláger Hollywoodban.
Az ilyen sikerszériák pedig furcsa próbálkozásokat is szülnek. Ezeknél a filmeknél gyakran keveredik fikció és valóság, főleg, ha a megjelenített sztár szerette tudatmódosító szerekkel görbíteni a teret és időt.
A szürreális jelenetek, szimbolikus utalások azért megmaradnak a nagyközönség számára értelmezhető keretek között. Most viszont a Robbie Williams életútját feldolgozó Better Man majmot csinál ebből a filmkészítői fogásból. A szó legszorosabb értelmében.
A Michael Gracey által rendezett filmben ugyanis egy CGI-majom, animált, számítógéppel létrehozott karakter játssza majd a főszereplőt. Nagyjából ennyi az alapsztori, Robbie Williams korai éveit, a Take That tagjaként karrierjének felívelését egy majom mutatja be, akit amúgy emberek vesznek körül, majomságát pedig teljesen természeten kezelik.
Igen, értjük, ez maga a kishitű művész, a küszködő alkotó szemszöge, aki bár meghódította a világ színpadjait, százezrek előtt dalolt, belül magát evolúciós zsákutcának, vad, dühöngő majomnak látta és érezte. Ezt ígéri az előzetes, aki pedig bemelegítésként tényleg valódi képet akar kapni az angol popsztár életéről, annak az archív felvételekkel és Williams visszaemlékezéseivel, reakcióival felépített Netflix-dokumentumfilmet tudjuk ajánlani.