Már-már rendszeresnek mondható napjainkban, hogy a különböző előadók valamilyen szinten a divatvilág fontos résztvevői is. Az utóbbi időben számos énekes, rapper és dalszerző működött együtt különféle ruhamárkákkal hosszabb távon. Eme világ egyik első és leghíresebb képviselője Kanye West, aki a Nike-val és az Adidasszal is dolgozott együtt, mielőtt a német márka ki nem rúgta őt szélsőséges megnyilvánulásai miatt. Ide vehetjük még Rihannát is, a Savage X Fenty márkának konkrétan ő a tulajdonosa.
A divattal, annak is a legfelsőbb szintjével aktívan foglalkozó előadók sorában bevehetjük mostantól Pharrell Williamst is, akit a Louis Vuitton azonnali hatállyal kinevezett a férfi részleg kreatív igazgatójának. Ha pontosak akarunk lenni, akkor inkább a visszavehetjük a megfelelő kifejezés, a 49 éves amerikai ugyanis már 2004-ben és 2008-ban is dolgozott együtt a francia luxusmárkával, emellett pedig jelenleg is több egyéb márka résztulajdonosa vagy alapítója: közülük legismertebb a G-Star Raw Denim, a Billionaire Boys Club vagy az Ice Cream.
A Louis Vuitton hivatalos közleménye szerint Pharrell, aki az elmúlt 20 évben “kulturális, globális ikonná” nőtte ki magát, határfeszegetésével ugyanazokat az értékeket képviseli, mint a divatcég, és tovább erősítheti annak szerepét a világban. “A kreatív látásmódja a divaton túl kétségtelenül egy új és izgalmas fejezet felé vezeti majd a Louis Vuittont” – mondta Pietro Beccari elnök-vezérigazgató.
Pharrell azonnali kinevezésével már az is kiderült, hogy mikor debütál a kifutókon az első olyan kollekció, melyben a zenész valamilyen szinten már részt vett. Erre a párizsi divathétig kell várni, júniusban vonulnak majd a modellek az ő beleszólásával is készült ruhadarabokban.
Képek: Getty Images