Style Erdős Norbert 2023. 10. 13.

Kilép az online streaming világából a Netflix

A Netflix új szintre emeli a vállalkozást, az online streaming után kilép a napfényre, és valódi üzlethálózatot épít. A boltok maximálisan kiszolgálják majd a rajongókat, legalábbis ez a terv.

A streamingóriás nemrég bejelentette, hogy közelebb hozza rajongóihoz a Netflix-élményt, és üzlethálózatot épít ki, ahol élő eseményeken vehetnek részt a látogatók, tematikus ételeket és mindenféle merchandise-cuccot vásárolhatnak majd.

A hálózat neve “Netflix House” lesz, ahol a rajongók elmerülhetnek a Stranger Things, a Squid Game, a Bridgerton és a többi kedvenc tartamuk valóságos kivetülésében.

A vállalat azt tervezi, hogy az első két üzletet 2025-ben nyitja meg az Egyesült Államokban, majd kiterjesztenék világszerte, ha beindul a dolog.

A Netflix néhány éve már kísérletezik a pop-up rajongói élményekkel, és eddig 40-et mutatott be a világszerte. Ilyen volt a The Queen’s Ball: A Bridgerton Experience est, amely a kosztümös dráma által inspirált italokkal és táncokkal operált, és több városba is eljutott.

Tudtad?

A Netflix 1997-ben startolt és kezdetben online videótékaként működtek. Pontosabban DVD-ket lehetett tőlük kölcsönözni, amelyet ők postán küldtek ki a kuncsaftoknak.

Minden üzletben váltakozó installációk lesznek, az étlapon a gyorskaják, a csúcskategóriás ételek, desszertek és szeszes italok is helyet kapnak, amelyeket népszerű sorozatok és filmek ihletnek majd. Kicsit a Hard Rock Cafe-hoz hasonlíthatnánk a dolgot, csak ott nem a filmek, hanem a zene köré épül minden.