A gazdagok világa mindig képes meglepetéseket okozni, akár az élet leghétköznapibb területein is. Itt van például a fogmosás, melyről azt gondolhatnánk, hogy nagyjából mindenkinél ugyanúgy zajlik: fogkrémet a fogkefére (mindegy, hogy hagyományos vagy elektromos), aztán be a szájba, 2-4 perc sikálás, és kb. kész is a dolog.
A helyzet azonban nem ilyen egyszerű. Létezik már luxus-szájápolási vállalat is, mégpedig az Aurezzi képében, melynek egyik tulajdonosa DJ Khaled zenei producer, előadó, hypeman-zenebohóc. Ők rukkoltak elő nemrég egy olyan szettel, amely garantáltan bearanyozza a fogmosásokat,
A csomag leglátványosabb darabja a 24 karátos aranybevonatot kapó fogkefe, melynek szára nyolcszögletű, a végén pedig 5 ezer sörte található. Ez önmagában 59 dollárba (21 ezer forintba) kerül, viszont ha az ember csomagban rendelné az aranyrészecskéket tartalmazó fogkrémmel, szájvízzel, valamint aranyozott fogkefetartóval együtt, akkor 171 dollárt (62 ezer forintot) kell fizetnie.
“Mi vagyunk a legjobbak, tehát a legjobbal mosunk fogat. Az Aurezzi sokkal több mint egy szájhigiénés luxusmárka: ez egy életstílus, amely megerősít. Ez a szájápolás aranystandardja” – idézi a cég közleménye DJ Khaledet.