Korábban már bemutattuk nektek az Innovative Eyewear nevű céget, mely nem árul zsákbamacskát. Mint neve is mutatja, innovatív szemüvegekkel foglalkoznak, mely jelen esetben egy ChatGPT-s turbózást jelent.
A dologban hisznek, illetve a partnerek is bennük, hiszen négy különböző márkának, többek között a Reeboknak is ők készítik a szemüvegeket. Ennek megfelelően a termékkínálat is szerteágazó, olyannyira, hogy azt érdemes volt egy divatbemutatón is megosztani.
Ez a divatbemutató azonban nem a modellek felvonulásáról és a kézzel fogható termék testközelből történő megtekintéséről szólt. Az egészet ugyanis a generatív mesterséges intelligencia bevetésével bonyolították le, a szemüveg tudásához illően.
Mint írják, a divat és a technológia keveredett azzal, hogy ultra-realisztikus modelleken jelentek meg a szemüvegek. Az Innovative Eyewear szerint ez lehet a jövője a termékek promotálásának, illetve a vizuális történetmesélésnek. Nem mellékes szempont az sem, hogy a virtuális divatbemutató bekerülési költsége huszada annak, mint amit a modelleknek ki kellett volna fizetni egy hasonló videó elkészítéséért.