Style Erdős Norbert 2024. 12. 04.

Rihanna olyan merész ruhát viselt, amitől a képernyő előtt is elpirultunk

A világhírű énekesnő, Rihanna néhány napja tiszteletét tette egy brit divatshow-n, ahol olyan ruhában jelent meg, hogy nehezen tudott bárki is a szemébe nézni.

A hétvégén rendezték a 2024-es GBR: The Fashion Awards díjátadót, amely a legjelentősebb brit divatesemény. A a Brit Divattanács (British Fashion Council, BFC) által szervezett eseményt London ikonikus helyszínén, a Royal Albert Hallban tartották. A díjátadó célja a globális divatközösség összefogása és a tehetségek támogatása.

A rendezvény a BFC Foundation fő adománygyűjtő eseménye, a szervezet oktatással, különböző támogatásokkal és üzleti mentorálással segíti a brit divatipar utánpótlását.

Az idei díjátadón olyan hírességeket is ünnepeltek, mint a francia Givenchy és Dior divatházak egykori kreatív igazgatója, John Galliano, Miuccia Prada és Jonathan Anderson. Az eseményen számos divatikon, művész, zenész és celeb is részt vett, többek között a kilencszeres Grammy-díjas barbadosi énekesnő, Rihanna is, aki a zenélés mellett divattervezőként is tevékenykedik.

Az énekesnő olyan dresszben jelent meg az eseményen, hogy nem kérdés, ellopta a showt.

Itt az ideje, hogy átlapozd a galériát: 

20 fotó megtekintése

 

Rihanna a 2005-ben debütáló Music of the Sun című albumnak köszönhetően tett szert világhírre. Azóta számos slágerlistás sikert ért el, köztük olyan dalokkal, mint az Umbrella, We Found Love és a Diamonds. Rihanna zenei karrierje során 9 Grammy-díjat és számos más rangos elismerést zsebelt be.

De nemcsak a zeneiparban, hanem a divat világában is meghatározó szereplővé vált. 

Rihanna alapította a Fenty Beauty kozmetikai márkát, amely kiemelten foglalkozik a befogadás és a sokszínűség kérdésével. Ez az innovatív megközelítés hatalmas sikert aratott, és a Time Magazine az év egyik legjobb találmányának nevezte a márkát.

Rihanna olyan merész ruhát viselt, amitől a képernyő előtt is elpirultunk

A Savage X Fenty fehérneműmárkával Rihanna a testpozitív szemléletet erősíti a divatban. A márka hatalmas skálán mozog méretválasztékban, és kampányaiban különböző testalkatú, etnikumú és nemi identitású modellek vesznek részt.