A világ egyik legnépszerűbb streamingszolgáltatója, a Netflix élőben közvetített két NFL-mérkőzést, amire eddig nem volt példa a szolgáltató történetében. De ha ez nem lenne elég, adás során a harminckétszeres Grammy-díjas énekesnő, Beyoncé a második mérkőzés félidei show-jának keretében először adta elő legújabb, Cowboy Carter című albumának dalait élőben.
A karácsonyi program során először a Super Bowl-győztes Kansas City Chiefs csapott össze a Pittsburgh Steelersszel, majd a Texans vs. Ravens mérkőzés következett. Utóbbi közben láthatták a nézők a Beyoncé Bowl névre keresztelt félidei show-t. A Netflix adatai szerint az esemény csúcspontján több mint 27 millió ember követte a közvetítést az Egyesült Államokban.
A Nielsen adatai szerint a karácsonyi NFL-mérkőzések az Egyesült Államok történetének legnézettebb streaminges sporteseményei közé kerültek. A Texans–Ravens mérkőzés átlagosan 24,3 millió nézőt vonzott percenként, míg a Chiefs–Steelers mérkőzést 24,1 millióan követték.
Az NFL-karácsony bejglijén a cseresznyét kétségkívül Beyoncé fellépése jelentette:
Ezek az eredmények nemcsak a Netflix sportstratégiáját erősítik (legutóbb a Paul és Tyson összecsapást láthattuk náluk), hanem nagy lépést jelentenek a cég hirdetési bevételeinek növelésében is. A streamingszolgáltató a karácsonyi mérkőzések mellett már a WWE show-k (pankráció) közvetítésére is szerződött, ezek 2025 januárjában indulnak.