A helyszín a budapestiek által jól ismert Corvin Palace (volt Corvin áruház) lesz, amelynek története egészen 1926-ig nyúlik vissza, és felújításával nemrég nyerte vissza korabeli fényét, neoklasszicista állapotát. A renoválás után az egykori áruház vegyes felhasználású ingatlanként újul meg, üzletekkel, szórakozási lehetőségekkel és egy hotellel.
A Time Out Market Budapest az első emeleten kap majd helyet, közel 2500 négyzetméteres belső területen, valamint igazi érdekességként a tetőteraszon élményszámba menő látvánnyal 775 m2-es külső területen várja majd a látogatókat.
Komoly létesítmény lesz, ami tizennégy konyhának, négy bárnak, egy rendezvényteremnek és körülbelül 800 ülőhelynek ad otthont, a vendégek díjnyertes séfek, közkedvelt és feltörekvő helyi tehetségek finomságait fogyaszthatják el, mellé pedig természetesen a régió legjobb italai közül is válogathatnak – írja Time Out közleménye.
Amellett, hogy a Time Out Market célja a város legjobbjainak bemutatása, az is a filozófiájához tartozik, hogy a hazai kulináris és kulturális élményeket széles közönség számára elérhetővé tegye, és a vendégeket közösségi asztaloknál hozza össze egy különlegesen kialakított helyszínen.
Az első Time Out Market 2014-ben nyílt meg Lisszabonban, majd a következő években többek között New Yorkban, Miamiban, Bostonban, Chicagóban, Montrealban és Dubajban is nyíltak egységek. A projekt hazai megvalósulását a Nhood Hungary csapata segíti.