A világutazókra szabott gint dobott piacra az amerikai filmsztár, Ryan Reynolds saját márkája, az Aviator American Gin. Az Expedition Strength már ízében is egy felfedezés: a trópusi hangulatot, az egzotikus tájakat idézi meg, a kortyban szárcsagyökér, édes virágos jegyek, fokföldi ibolya, friss narancshéj és egy csipetnyi fűszer jelenik meg. A citrusos jelleg miatt önálló italként vagy koktél alapjaként is élvezhető.
Az Alpine Forma-1-es csapatában is érdekelt színész résztulajdonos az Aviation American Gin nevű ginkészítő cégben, ahol kamatoztatja is a sztárságból fakadó ismertséget. Így lehet, hogy az idei nyár kasszasikerének számító harmadik Deadpool-filmhez az ő cége gyártott egyedi, limitált kiadású palackban elérhető gint.
“Nincs nehezebben elérhető vevő a duty free üzleteken átszaladó világutazóknál. Igen, ők kénytelenek megnézni ezernyi reklámot, de piszok gyorsan futnak, vagy az induló járathoz, vagy az elengedhetetlen nyakpárna beszerzésére. Ezért vagyok büszke erre az italra. Kifejezetten napjaink fáradt utazóira van szabva, ez a nyakpárna folyékony megfelelője” – mondta Reynolds a rá jellemző humoros stílusban az új termékről.
Ha október végéig megfordulsz Barcelona repterén, akkor még elkaphatod a debütálás köré szervezett eseményt az 1-es terminálnál. Itt két, az újdonsággal készülő koktélt lehet kóstolni: a Negroni Upgrade és a Bee’s Knees dobhatja fel a várakozás perceit. A gin az Avolta üzletláncában lesz elérhető, a szerencséseknek Barcelona repterén pedig olyan üveg is akadhat, amit maga a sztár írt alá.