Life FIRSTCLASS 2025. 08. 11.

Újabb magyar sztár kapott saját mekis menüt

A McDonald’s a hírességek kedvenc mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb sztárja a népszerű előadó, Dzsúdló.

A Borsod megyei kisfaluból induló, mára a Z-generáció egyik legnépszerűbb előadójává vált zenész nem csupán a zenei toplistákon, de a hazai koncertéletben is meghatározó szereplő.

A menü a következő állomás abban a kampánysorozatban, melynek célja, hogy a világ egyik legismertebb gyorséttermi márkája megmutassa: mindenkinek, így az ismert embereknek is lehet egy mekis kedvence.

Hasonló külföldi együttműködésekben olyan sztárok vettek már részt, mint Travis Scott, Cardi B vagy Mariah Carey. Itthon a hazai McDonald’s bemutatta már a rajongóknak Szoboszlai Dominik és a TheVR influencerpáros kedvencét is.

A menü, ami tükrözi az előadó sokoldalúságát

“Dzsúdló Mekis Kedvence” egy Sertés McFarm szendvicsből, camembertes sajtfalatokból, tejfölös-fokhagymás szószból, egy Sprite Zero üdítőből és sült krumpliból áll, így pontosan olyan, mint maga az előadó: egyszerre hagyománytisztelő és formabontó.

A Sertés McFarm ráadásul egy igazán különleges választás, hiszen a szendvicset eredetileg Magyarországon fejlesztették ki a 2000-es években, majd ezután vezette be több európai ország is.

A menü dobozának jellegzetes formája, a menü csomagolásán és a kampányban is megjelenő rajzolt figura és számos egyéb kreatív elem is a zenész ötletein, vizuális elképzelésein alapszik.

Emellett Dzsúdló írta a kampány reklámfilmjének narrációját, sőt a szpot alatt felcsendülő zene is egy részlet az előadó legújabb számából, amit teljes formájában majd csak augusztus végén hallgathat meg a nagyközönség. Ennek a számnak a klipjét az Egyesült Államokban élő sikeres magyar zenei rendező, Horváth Viktor készíti, aki a reklámot is jegyzi, és akivel Dzsúdló és csapata régóta szeretett volna együtt dolgozni.

A kód mögött Dzsúdló személyes története

A menüt egy matrica teszi teljessé, amin egy QR kód kapott helyet. Ezt beolvasva a vendégek egy egyedi tartalmat, egy játékos interjút nézhetnek meg a művésszel, akit ezáltal még jobban „kicsomagolhatnak” és megismerhetnek.

Az együttműködés nem ér véget a menü bevezetésével. A zenész és a McDonald’s több különleges, egyedi meglepetésen is dolgozik, amelyeket szeptemberben mutatnak be.