
A Borsod megyei kisfaluból induló, mára a Z-generáció egyik legnépszerűbb előadójává vált zenész nem csupán a zenei toplistákon, de a hazai koncertéletben is meghatározó szereplő.
A menü a következő állomás abban a kampánysorozatban, melynek célja, hogy a világ egyik legismertebb gyorséttermi márkája megmutassa: mindenkinek, így az ismert embereknek is lehet egy mekis kedvence.
Hasonló külföldi együttműködésekben olyan sztárok vettek már részt, mint Travis Scott, Cardi B vagy Mariah Carey. Itthon a hazai McDonald’s bemutatta már a rajongóknak Szoboszlai Dominik és a TheVR influencerpáros kedvencét is.
“Dzsúdló Mekis Kedvence” egy Sertés McFarm szendvicsből, camembertes sajtfalatokból, tejfölös-fokhagymás szószból, egy Sprite Zero üdítőből és sült krumpliból áll, így pontosan olyan, mint maga az előadó: egyszerre hagyománytisztelő és formabontó.
A menü dobozának jellegzetes formája, a menü csomagolásán és a kampányban is megjelenő rajzolt figura és számos egyéb kreatív elem is a zenész ötletein, vizuális elképzelésein alapszik.
Emellett Dzsúdló írta a kampány reklámfilmjének narrációját, sőt a szpot alatt felcsendülő zene is egy részlet az előadó legújabb számából, amit teljes formájában majd csak augusztus végén hallgathat meg a nagyközönség. Ennek a számnak a klipjét az Egyesült Államokban élő sikeres magyar zenei rendező, Horváth Viktor készíti, aki a reklámot is jegyzi, és akivel Dzsúdló és csapata régóta szeretett volna együtt dolgozni.
A menüt egy matrica teszi teljessé, amin egy QR kód kapott helyet. Ezt beolvasva a vendégek egy egyedi tartalmat, egy játékos interjút nézhetnek meg a művésszel, akit ezáltal még jobban „kicsomagolhatnak” és megismerhetnek.
Az együttműködés nem ér véget a menü bevezetésével. A zenész és a McDonald’s több különleges, egyedi meglepetésen is dolgozik, amelyeket szeptemberben mutatnak be.